اینستاگرام بنیامین

































♥♥یه دنیا...یه بنیامین♥♥

بنیامینی بودن یک اسم نیست !! یک هویت است

404

این عکس مربوطه به چهار پنج سال قبل # این پسر مهربون و باهوش اسمش هست مسعود داعى # از همون موقع که اوایل دوره دانشجویى اش بود مسئولیت و مدیریت مهم ترین کارهاى اجرایى گروه بنیامین موزیک رو به عهده گرفت # دست راست من و این گروهه و وجودش به قول بارانا بایدیه # مسعود داعى عزیز و برادر دوست داشتنى خودم! تولدت خیلى مبارک #

Happy Bday # 

 

................................................................................

 

403

استیو جان تولدت مبارک # آرتیست همیشگى # خوش تیپ ترین نوازنده درامز # ایمان دارم یه روزى همه مردم دنیا به صداى تو گوش خواهند داد # خواننده ترین # آهنگسازترین

# Happy Bday

 

.....................................................................................

 

402

 

تو قول دادى دیگه نیاى تو خوابم # جا نذارى عکستو تو کتابم # من اما تو بیدارى هم هر روز مى بینم خوابتو # هر روز تو این یک ساله و ده ماهه و دو روزه که دیروز تاسوعا بود و امروز عاشوراست # و هر جور روزها رو حساب مى کنم مى بینم که تو خیلى خوش روزى هستى # از حالا تا ابد اگه چیزى از معنویت نصیبم بشه مى فرستمش واسه تو که مى دونم همیشه واسه بارانا و من دعا مى کنى # سپردمت به اون آقایى که حقیقتاً «آقاى عشقه» # هر کى این پست رو مى بینه یه «یا حسین» واسه نسیم جان بفرسته که بهترین هدیه ست

 



تاريخشنبه 2 آبان 1394برچسب:,سـاعت 21:23نويسندهReyhan| |

sara